Klacht: Bedrag afgeschreven, maar geen bevestiging ontvangen

op 23 juni 2016 over Ayden in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dag,

Ik heb gistere een bestelling gedaan op riverisland
Heb het betaald via IDEAL, en het bedrag is afgeschreven door het bedrijf ayden en heb geen bevestiging gehad of een email met een bestelnummer

Heb contact opgenomen met riverisland maar ze geven geen gehoor.

Bij deze wil ik me bestelling niet meer maar wil me geld terug van het bedrijf ayden.

Hoor snel van jullie

Groetjes Nejma

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik me geld terug heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ayden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ayden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nejma