Klacht: Bedrag

op 15 september 2017 over Winparts in de categorie Auto Onderdelen

Ik ben sinds juli een SPATBORD,maar krijg ik twee,dan een de zelfde daag ik inleveren,heb ik alle bonnen.,ik ben opsturen naar de winparts,dan ik wil graag het bedrag terug krijgen,heb ik een brief van winparts,02-08-2017,het bedraag ongeveer 19,50 euro.

Winparts.nl

Order WP217-148252 aangepast

Geachte Arsen,

In overleg met u hebben wij uw bestelling aangepast. Een nieuw overzicht van de bestelde producten vindt u onderaan deze mail.

Door deze aanpassing is waarschijnlijk ook het order-totaalbedrag gewijzigd. Hieronder staat het nieuwe orderbedrag vermeldt en het eventuele reeds voldane bedrag.

Ordernummer: WP217-148252
Orderbedrag: € -10,72
Reeds voldaan: € 0,00
Openstaand saldo: € -10,72
Betaling
Staat er een positief saldo open dan verzoeken wij u dit resterende bedrag zo spoedig mogelijk onder vermelding van het ordernummer over te maken op rekeningnummer NL96 RABO 01035.73.763 t.n.v. Winparts te Winneweer.

Online betalen
U kunt ook uw resterende bedrag online betalen. We zullen de order dan direct verder verwerken en wordt uw order sneller uitgeleverd. Ga hiervoor naar “mijn bestellingen” in ‘ Mijn Winparts’.

Wanneer u reeds de betaling voltooid heeft, zal uw order verder in behandeling worden genomen.

Terugstorting
Indien het reeds betaalde bedrag hoger is dan het nieuwe orderbedrag, krijgt u het teveel betaalde bedrag doorgaans dezelfde week teruggestort.

Uw bestelling

nummer naam aantal prijs/st totaal
1744
0646433 MODDERKUIP LINKS VOOR Achterstuk – Schelp -1 € 10,72 € -10,72
Uw Winparts team

Contact:
Mail: klantenservice@winparts.nl
Tel: +31 (0) 50 302 2808
– ma t/m do 9:00u-22:00u
– vrijdag 9:00u-21:00u
– zaterdag 9:00u-16.30u, tot met nu,ik heb geen antwoord. Met vriendelijk groet A.Akopjan.

ik wil graag het bedrag terug krijgen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Winparts over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Arsechik