Klacht: bedorven vleeswaren

vleeswaren op 20 februari 2021 over Nettorama in de categorie Supermarkten

enige tijd geleden hebben wij u gewezen op bedorven vleeswaren die klacht heeft u doorgestuurd naar VION waar deze vandaan kwamen en die hebben in mijn ogen hier niet veel mee gedaan ik heb hiervan foto’s gemaakt en doorgestuurd ook zat er een bruine vloeistof en het stonk ontiegelijk ik heb ze na gebruik in een appart zakje gedaan want de stank was enorm u zult wel denken maar dat doe je dan toch niet op je brood klopt maar onder de afzuigkap ruik je dat niet ook overgeven was het gevolg en dan zo’n briefje krijgen dat er niets aan de hand was gaat er bij mij niet in en ben hier woest over

hoe is het vertrouwen in uw zaak nog te herstellen?? en vleeswaren kopen we wel elders met mogelijk ook de rest van de boodschappen, alleen de geur nog brengt me bijna weer aan het overgeven,
jaja alleen ik heb dit en helemaal niemand anders terwijl we al vele jaren in uw winkels kopen en direct na thuiskomst opbergen zoals dit behoort.
ik vraag niet om een vergoeding maar om een rechtzetting ik ben door dhr
Freek Keur van Vion weggezet als iemand die alleen deze bedorven vleeswaren had gekocht uw contact persoon in deze is Piet de Heer van het secretariaat Nettorama

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nettorama

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nettorama nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vleeswaren