Klacht: Bedorven Roodbaarsfilet

op 29 augustus 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Op zaterdag 18-8-2018 roodbaarsfilet gekocht bij de Lidl vestiging in Zutphen. Houdbaarheidsdatum 23-8-2018. Vis is na aankoop direct naar huis vervoerd, gekoeld en wel en in de koelkast opgeborgen. Maandagavond de 20e is de vis gebakken en opgediend. Direct steeg er een smerige ammoniak lucht op van het bord en zat er een nadrukkelijke bijsmaak aan de vis.

Direct telefonisch bij Lidl een klacht ingediend. De jongedame in kwestie heeft de nodige codes genoteerd inclusief een email adres. Ik zou bericht ontvangen.
U voelt hem al aankomen, het blijft angstvallig stil en misschien had ik dit ook wel bij de Lidl verwacht. Het blijft tenslotte een bedrijf waar je af en toe nog steeds twijfels bij hebt. Vis zal ik er niet meer kopen.
Gevraagd; een reactie van de Lidl en vergoeding van het aankoopbedrag.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 29 augustus 2018 om 14:02 geantwoord

Heeft op 31 augustus 2018 om 19:13 geantwoord

U doet het voorkomen alsof dit een genereus gebaar is, dit is niet meer dan wat u verplicht bent. Ik heb een klacht ingediend bij een jongedame van uw klantenservice waarvan ik onmiddellijk het idee had dat ik er niets meer van zou horen. Een tweede klacht via Klacht.nl brengt u pas in de actiestand en dan komt u met een gebaar van tegemoetkoming en nog zonder excuses....... U verkeerd in de veronderstelling dat als u een klant maar een waardebon toestuurd, dat u van uw vermeende verplichting af bent. Bovendien bent u zo onbeschoft om geheel en in alle anonimiteit meent te moeten acteren als ‘Uw Lidl team’ een vorm van minachting naar uw klant.

Alle klachten die gemeld zijn door Pmds