Klacht: Bedorven mosselen

op 14 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Beste Ab,

Wij doen al jaren met plezier boodschappen bij jou en in die jaren heb ik weinig gehad om over te klagen.. Je zult mij ook niet snel mijn klacht openbaar zien maken, maar wat wij afgelopen dagen hebben doorgemaakt door het eten van jouw mosselen afgelopen vrijdag, is toch wel een openbare klacht waard… 4 jaar geleden heb ik ook mosselen van je voor mijn vriend gemaakt als eerste date. Om dit te vieren hebben we een heerlijk slurp wijntje en mosselen bij je gehaald.. Gelukkig trok ons zoontje van 14 maanden z’n neus al op voor deze glibberige vriendjes en is hij in ieder geval niet ziek geworden.. Mijn vriend en ik zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag beste vrienden met de wcpot geworden.. Tevens konden wij onze plannen om zaterdag uit eten te gaan cancelen, want er bleef niks binnen en trek heb ik tot en met vandaag nog steeds niet.. Nu zou je wellicht kunnen denken dat ik de mosselen niet goed schoongemaakt zou hebben, maar niks is minder waar! Ik heb herhaaldelijk de mosselen gecontroleerd en ben een inmiddels ervaren kok in mosselen maken geworden.. Ik had graag deze klacht op je website willen aangeven, maar je vindt kennelijk dat alleen je eigen merk producten klachten mogen krijgen..
Anyways, ik wilde het toch even aangeven, niet alleen om het verdriet van ons weekend van me af te schrijven, maar ook om mijn aardige medemens te waarschuwen.. (Ook mijn minder aardige medemens overigens, want dit wens je je ergste vijand nog niet toe)
Hopelijk loopt het met onze relatie beter af dan met ons date-jubileum…

Een etentje vergoed van Ab!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jellien