Klacht: Bedorven lasagne

op 19 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Dit is helaas de zoveelste keer dat we de lasagne met varkensvlees van de Lidl uit de oven halen en het zuur smaakt. Het is vandaag 16 juli 2017 en de lasagne is geldig tot 29-07-2017. Dit is werkelijk schandalig! De voorgaande keren heb ik er geen klacht van gemaakt omdat ik in het algemeen geen klager ben en dacht dat het een incident was. Inmiddels weet ik zeker dat het geen incident is en zijn we aardig wat euro’s armer terwijl we het eten steeds moeten weggooien. Zonde, vervelend maar vooral uitermate frustrerend daar je meteen wilt eten als je honger hebt. Ik ben nu wel echt boos. Ik heb honger en moet dus nu weer opzoek naar een alternatief! Weer naar buiten toe, weer iets zoeken, weer naar huis om het klaar te maken en weer uren verder. Vermoedelijk is het de bechamelsaus die gauw zuur wordt. Na aankoop rij ik altijd meteen naar huis om het product op de juiste wijze te koelen in de koelkast dus daar kan het niet aan liggen. Ik eet de lasagne gemiddeld 1x per week dus ik weet hoe het hoort te smaken.

Dit is overigens niet mijn enige klacht. Wat opvalt is dat iedere keer dat ik boodschappen ga halen de mandjes enorm vies zijn. Soms ligt er rottend groente in of smerige troep wat er zo te zien al dagen in ligt te verotten. Een schoon winkelmandje vinden in de Lidl (Den Haag de Stede) is vaak een utopie. Dit kan toch niet?! En jullie verwachten dat ik in deze vieze mandjes mijn voedsel zet? De gedachte alleen al vind ik smerig. En het feit dat ik soms geen schoon mandje kan vinden en zelf maar een stuk papier van de broodafdeling in moet stoppen lijkt mij een slechte zaak!

Als ik een vergoeding krijg voor de gemaakte kosten van alle keren dat ik bedorven lasange heb gegeten en weer een laternatief moest zoeken.

Als de mandjes schoon zijn! Hier dient immers voedsel in gedaan te worden, kom op dit kan echt niet!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 juli 2017 om 16:34 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Vineshkhoenkhoen