Klacht: Bedorven groente

op 25 mei 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb afgelopen Zaterdag 22/05/ 2021 boodschappen gedaan bij de vestiging in Driebergen.
Nu 2 dagen later, wil ik de vers verpakte bloemkool ( houdbaarheidsdatum: 26/05/2021 bereiden).
Nu blijkt de hele zak bloemkool beschimmeld te zijn.
Ditzelfde geld voor een zak met Brocolli, met dezelfde houdbaarheids datum.
Voor een supermarkt die zichzelf uitgeeft, 1 van de betere te zijn, in groente en fruit, vindt ik dit een erg slechte zaak.

Gewenste Oplossing:

Als de groente en fruit, niet verkocht worden, en beter worden gecontroleerd, op houdbaarheid, om dit soort situaties te voorkomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 25 mei 2021 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Martin Menninga