Klacht: Bedorven fruit

op 25 mei 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb afgelopen vrijdag 1 bakje Aprikosen gekocht bij de lidl in Maassluis zaterdag was het bakje vol met schimmels en viezigheid ik geef dit aan omdat het zelfde probleem ook bij de appels zijn die 2 dagen na het koken vol zachte plekken en schimmels ik ben niet tevreden hoe snel het bederft.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er iets aan word gedaan. Dit is echt niet prettig zeker als fruit belangrijk is voor mij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 25 mei 2020 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kimkievit