Klacht: Bedorven chocolade en aardbeientaart (reclame 1,99)

op 21 juni 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Afgelopen dinsdag lagen er in de koelbakken kleine taartjes voor 1,99. Vrijdag was de voorraad duidelijk geslonken en besloot er 2 mee te nemen. Op zaterdag wilde ik het aan te snijden, en na openen van de doos vond ik het vreemd eruit zien en niet lekker ruiken, Durfde het niet te geven aan mijn visite. Na nader inspectie stond erop de doos na ontdooien 48 uur houdbaar. Ben gelijk verhaal gaan halen bij de Jumbo Geerkade Etten-Leur. Zij beweerde dat elke morgen dat gebak bevroren in de koelbakken ging!? Iets wat ik niet kon geloven daar dinsdag de bak bomvol lag en in de loop van de week steeds minder voorraad in lag. En zeker het feit dat ze schrok van mijn opmerking maakte het helemaal ongeloofwaardig. Hoe komt men erbij om diepgevroren artikelen ongeacht wat het kost gewoon in koelbakken op te slaan, dat is vragen om moeilijkheden. En gezien er dikwijls over de datum artikelen wordt aangetroffen in de schappen denk ik dat er met die taartjes ook nauwelijks na wordt gekeken,

Geen diepgevroren artikelen zonder meer in koelbakken leggen, of zorg dat de klanten hierop wordt geattendeerd !!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Musters61