Klacht: Bedorven

op 18 februari 2018 over Deen in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 19 februari 2018 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen meneer de Bruin,

Hartelijk dank voor uw melding.

Wat vervelend om te lezen dat u al meerdere keren kaas heeft gekocht wat niet goed meer blijkt te zijn. Dit is uiteraard niet de bedoeling, namens DEEN wil ik u dan ook excuses aanbieden.

Ik heb uw klacht overgenomen in ons eigen systeem.

Uiteraard hoort u van ons.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,
DEEN Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Makkeda