Klacht: Bedonderd !

op 09 september 2018 over Prominent in de categorie Meubelwinkels

Een oud-collega, vrouw, 88 jaar, lijdster aan de ziekte Parkinson, kon nauwelijks meer goed opstaan vanuit een gewone fauteuil. Prominent gebeld en kreeg bezoek van een vertegenwoordiger. Met behulp van een duimstok, werden diverse maten opgemeten. Zeer belangrijk… Stoffering uitgezocht. Hoe mooi zou het staan als de voet ook bekleed zou worden. Dat kon allemaal. Enz.
Maar wat een zeer oneerlijke handel. De prijs: ik haal er een mooi bedrag vanaf. Mmmm..
Dan kom ik op een bedrag van € 4.818,–. Maar dan is de korting er vanaf, aldus de vertegenwoordiger. € 4.818,– voor een simpele sta pp stoel. Ook de bekleding is van zeer matige kwaliteit. Dit riekt naar oplichterij van een oude zieke dame.

Ach verkoop eerlijke handel tegen een redelijke prijs.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prominent over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prominent in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prominent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prominent

Heeft op 10 september 2018 om 14:24 geantwoord

Geachte heer Siteur,

Prominent levert maatwerk waarbij een meubel met allerlei extra opties besteld kan worden. Dit doet uiteraard ook iets met de prijs. Mevrouw Dref heeft als het goed is een orderbevestiging van ons ontvangen waarop gespecificeerd staat waar mevrouw precies voor betaald. Een gestoffeerde voet, extra motoren, een lendensteun, ect. zijn allen opties die een fauteuil duurder maken. Deze opties hoeven niet besteld te worden maar worden op wens van de klant toegevoegd aan de order.

U heeft zeker geen simpele sta-op fauteuil voor het bedrag wat u in bovenstaande opmerking noemt. Het spijt mij dan ook dat u van mening bent dat dit wel het geval is.

Met vriendelijke groet, klantenservice Prominent.

Heeft op 10 september 2018 om 15:42 geantwoord

U weet niet rens over wie we het hebben. Mevrouw Dref bestaat niet, Dref is mijn gebruikersnaam omdat ik een gebruikersnaam moest invullen. Mijn naam is Fred Maar was al in gebruik. De letters omgedraaid en dat lukte.
Maar laat u verder maar.

Bericht van Prominent

2 maanden geleden - Meneer Situer, ik weet inderdaad niet wie het hier betreft. U heeft geen ordernummer of directe gegevens achtergelaten voor mij om na te kijken. Ik ben afgegaan op het verhaal wat u heeft geschreven. Ook zonder de gegevens van de klant ben ik nog steeds van mening dat hetgeen u ons meld niet correct is. Alle orders worden volledig volgens de wensen van de klant samengesteld. De klant tekent hier ook voor. Dat u de fauteuil erg duur vind kan ik begrijpen. Indien u hier verder over in gesprek wilt mag u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn hiervoor bereikbaar op telefoonnummer 0341-260676.

Alle klachten die gemeld zijn door Dref