Klacht: Bedden

op 13 december 2017 over Nederlands Slaapcentrum in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben in april 2 bedden gekocht met verstelbare bodems. In juni zijn die geleverd ,de bodems werkten bij de opbouw. ‘S avonds bij het verstellen niet meer. Na weken wachten nog een keer gerepareerd en ze werkten. Tot ’s avonds bij het verstellen ze het niet meer deden. Vanaf die datum slaapt mijn man op een scheve matras.want zijn matras blijft scheef staan. Tot nu toe is hier niets meer aan gedaan,terwijl wij verschillende malen gebeld hebben. Wij vinden dit ronduit schandalig. Fam Houben uit Neer.

Gewenste Oplossing:

Helemaal niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nederlands Slaapcentrum over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door L.l.l.50