Klacht: Bedankt NS! #not

op 25 september 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hartelijk bedankt NS! Vader vertrekt morgenochtend maar Tunesië i.v.m. het overlijden van een familie lid. In totaal 2 maal 45,90 betaald. Omdat door alle hectiek de datum niet verandert was in morgen. Op zijn ticket en die van mijn broertje.

En dan beschuldig worden van het feit dat we nu de trein zouden kunnen pakken. In plaats dat NS de klant helpt en des noods de ticket nummers ongeldig maakt, word ons verplicht om nogmaals het volledige bedrag van 45,90 te betalen. Dit noem ik niet service, dit is verre van service. Op deze manier wil je als bedrijf zijnde toch geen omzet maken?

Gewenste Oplossing:

Als NS de tickets ongeldig maakt vandaag,
Of het geld terug stort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Imeni