Klacht: Bed wordt niet geleverd

op 26 juni 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bijna 9 weken geleden een bed gekocht nooit geinformeerd dat vertraging heb nu na al tijd die wordt ik steeds 3 dagen aan het lijntje gehouden. Schande. Het is geen bed wat je op de pof koopt maar contant op per pin voldoet.
Medewerkers die geen ene flikker erom geven nou had wel meer verwacht van leenbakker. Tot op de dag vandaag nog steeds geen bed en geen topper moet nu weer tot woensdag wachten. Dat is mijn laatste dag dat ik wacht. Dan ga ikmweer naar het finiaal toe en me geld terug halen.

Gewenste Oplossing:

Als hij vandaag mog geleverd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jessjee