Klacht: Bed via BVA aangeschaft hub hub ingeschakeld voor vervoer

op 04 augustus 2017 over HubHub in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in juni een boxspring aangeschaft via BVA en deze geleverd gekregen door Hub Hub
Bij de levering zag ik direct dat de matras sterk vervuild was en het plastic gescheurd
Direct melding van gemaakt bij de vervoerders
Even later het bed bekeken en geconstateerd dat 1 van de zijkanten van de boxspring dwars door midden is
Gelijk contact opgenomen met Hub Hub en hiervan melding gemaakt
Na een korte periode heeft BVA contact met mij opgenomen dat de fout bij transporteur ligt
Deze verwittigt en deze nam ook gelijk de aansprakelijkheid op zich
Vele malen gemaild kwamen zij met een oplossing om mij 120 euro schadevergoeding toe te kennen
Het bed heeft 680 euro gekost en de ondeugdelijke levering 170 euro
Hier kan ik mij niet in vinden

Gewenste Oplossing:

Als er een schadevergoeding van 500 euro word toegekend dan kan ik het bed laten repareren en de matras laten reinigen
Of het hele bedrag terug inclusief transportkosten en het bed weer ophalen staat nu al 1.5 maand in mijn woonkamer

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HubHub

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HubHub nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bert053.