Klacht: Ondanks betaling en order bevestiging wordt order niet uitgevoerd

op 09 oktober 2017 over HubHub in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hubhub (een transporteur) heeft online een order geaccepteerd voor het ophalen van 2 kavels van een veiling maar deze niet uitgevoerd zonder enige communicatie, ondanks dat er ruim een week tussen de order bevestiging en de geplande uitvoering zat.

Vervolgens is het bedrijf niet bereikbaar voor communicatie, niet telefonisch (meer dan een uur in de wacht) en niet via het klachtenformulier waarvan zelfs de bevestiging van het invullen niet ontvangen wordt. Geen andere communicatievorm is mogelijk.

Er zijn erg veel soortgelijke meldingen bij o.a. trustpilot

Voorbeeld:

“Waardeloos bedrijf. Komen afspraken om kavel op te halen niet na. Telefonisch en per mail NIET bereikbaar. Heb bij elkaar zo’n drie uur aan de telefoon gehangen. De telefoon wordt NIET beantwoord! Je krijgt de melding: Al onze medewerkers zijn in gesprek. Heeft u nog een moment geduld alstublieft. U wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Vervolgens krijg je niemand aan de lijn. Mails aan info en customerservice worden niet beantwoord”

Ander voorbeeld:
Veel geld betaald om een fiets op te halen. Geld geïnd, verder niets meer gehoord van dit bedrijf dat zich onderdeel mag noemen van PostNL. Na 20 dagen zelf de fiets opgehaald. Ik vrees dat ik het geld voor de niet geleverde diensten niet meer terug zal zien.

Zo zijn er nog legio andere en dit is in lijn met mijn ervaringen zo ver.

Door het niet nakomen van de afspraken ben ik ook de 2 kavels van de veiling verloren plus daarnaast nog de 120 euro bezorgkosten. BVA, de veilingsite in kwestie wijst begrijpelijk naar hubhub voor het verliezen van de kavels en doordat er niet met hubhub gecommuniceerd kan worden is het niet mogelijk een oplossing te zoeken. Ik heb ondertussen ook al contact gehad met consuwijzer en ben bereid een advocaat in te schakelen indien nodig maar hoop dat op deze manier iig nog contact kan worden gemaakt om dit op een vriendelijke manier op te lossen.

Ik wil het geld voor het transport ten eerste terug ontvangen en een duidelijke reden waarom dit transport niet is uitgevoerd zodat ik eventueel met bva in gesprek kan gaan om me te beroepen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HubHub

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HubHub nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door citizen