Klacht: Gratis proefabonnement voor niet bestaand product

op 14 januari 2020 over HubHub in de categorie Koeriersbedrijven en post

Alle e-bikes in Delft staan al enige tijd ‘in onderhoud’. Allemaal tegelijk? Echt waar? Nee, zegt de klantenservice in een conversatie op de app. Het is een software probleem. ‘Maar u heeft een gratis proefabonnement, dus het kost u niets.’ Is dat niet een beetje een zwaktebod voor een gesubsidieerde start up met pretenties zoals Hely Hub: een product in de markt zetten en het dan vervolgens niet kunnen leveren door ‘softwareproblemen’? Ja, ik kies voor duurzaam en heb mijn auto weggedaan. En af en toe heb ik een e-bike nodig voor de grotere afstanden. En ik deel graag mijn vervoermiddel met anderen. Lang leve Hely Hub. Maar dan moet het wel werken. Wat denkt u, ga ik de mensen uit mijn netwerk (uw potententiele klanten) enthousiaste verhalen vertellen over uw bedrijf?

Als Hely Hub zorgt dat de 4 'beschikbare' fietsen vandaag (okay, vooruit, morgen) weer in de verhuur staan.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HubHub

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HubHub nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nagreb