Klacht: Bed stuk

op 12 juli 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 1 week zak ik door bed
Nu moet ik een hele nieuwe boxspring bestellen en BETALEN. Stukkende wordt opgehaald.
Nieuwe wordt gbracht
Dus 2x betalen en dan wordt 1x terug betaald . Heel vreemd
Als ik een een auto koop van 20.000 euro die na 1 week stuk gaat moet ik dan ook eerst 20.000 betalen voor een andere. Vreemd allemaal

Gewenste Oplossing:

Gewoon stukkende ophalen nieuwe terug zetten en geen EXTRA rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Heeft op 12 juli 2016 om 13:06 geantwoord

Blijft raar . Dat we eerst nieuw bed moeten bestellen . Dan stukkende opgehaald. Dan weer geld retour. Zo hebben wij dus al dagen extra last van deze toestanden . Oude bed eruit. Nieuwe bed erin . Stukkend bed eruit . Nieuw bed er weer in . En dan nog eens stukkend bed retourneren .
En dat in 10 dgn tijd . Vergoeding lijkt mij op zijn plaats .

Bericht van Wehkamp

6 maanden geleden - Beste, Het blijft uiteraard een vervelende situatie, en wij willen kijken naar een passende oplossing mocht deze nog niet geboden zijn. Graag ontvangen we (zoals hierboven al gevraagd) een email met de klantgegevens. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 16 juli 2016 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Struijlaart