Klacht: Bed incompleet geleverd

op 23 mei 2021 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hadden een 2-persoons bed besteld met electrisch bedienbare bodem.
De bedden zijn in maart dit jaar geleverd zonder motoren. Ik heb direct een app gestuurd naar de verkoper ( ene Okan 06-19720752 ), maar hij reageert gewoon niet. Inmiddels 2 mails naar de klantenservice gestuurd, maar krijg gewoon geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de motoren na-geleverd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decor wonen & slapen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Decor wonen & slapen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]