Klacht: Bed bestellen

op 26 september 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Vorige week kwam ik online een bed tegen op de website van Leen Bakker die ik wilde bestellen. Ik naar de winkel in Waalwijk om het bed te kopen, maar die was niet op voorraad… Ik moest bellen om te bestellen.
Op het moment van het bezoek in de winkel stond het bed (online) voor €99. Ik naar het filiaal in Tilburg gebeld en daar het bed besteld.
Ik kon vanaf woensdag het bed ophalen. Vandaag is het vrijdag, en ben ik naar het filiaal in tilburg gereden om het bed op te halen. Is de prijs van het bed opeens 149 euro geworden. Zeg ik, nee op moment van bestellen via de telefoon was het bed 99 euro, dus ik betaal 99 euro!
Nu krijg ik het bed niet mee voor 99 euro, want het bed kost nu 149 euro. Nu heb ik met de klantenservice van Leen Bakker gebeld en die meldt dat een order via de telefoon géén bestelling is, pas op het moment van afhalen staat de prijs pas vast.
Dat klopt volgens mij niet, en ik ben nu goed over de zeik omdat ik niet gehoord wordt.

Ik ben pas weer tevreden als ik het bed voor 99euro mag kopen!

Alle klachten die gemeld zijn door sabinereijers