Klacht: beauty vibes body wrap bedrog

op 13 juni 2013 over Beautyvibes in de categorie Beauty & Wellness

Ik was laatst bij de beauty vibes voor een body wrap.
Het viel me al op dat ik veel te lang moest wachten terwijl ik een afspraak had. Ik had mij erop verheugd om centimeters te gaan verliezen, maar helaas werden mijn taille benen en armen niet eerst gemeten voor het before-after effect.
Tijdens de body-wrap merkte ik dat er geen ventilatie was (zoals bij een zonnenbank) hierdoor was het bijna ondragelijk en had ik het gevoel dat ik flauw zou vallen.
Je kunt erna nergens douchen dus je moet bezweet weer in je kleren stappen.
Na de body wrap had ik ook geen idee of ik centimeters was afgevallen want dit wordt dus niet gemeten. Ik was slecht 200 gram afgevallen en dit kwam er meteen weer aan nadat ik een glaasje water dronk. De eigenaresse spreekt slecht Nederlands en is zelf best dik. Je zou toch denken dat als het afslanken echt werkt dat zij dan niet 3 vetrollen had en minimaal maat 42?
Al met al een slechte ervaring en het is veel te duur.
Ik zeg als je dit wilt doen dan gewoon lekker naar de sauna, want qua resultaat is het 0!

Als beauty vibes eerlijk aangeeft dat je maar 100 of 200 gram afvalt. En dat ze de kamers van airco voorzien.
Dat je geen eigen handoek hoeft mee te nemen.
De prijs veel goedkoper maken aangezien er geen resultaat is.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beautyvibes

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beautyvibes over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beautyvibes nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Beautyvibes in behandeling genomen

Bericht van Beautyvibes

6 jaren geleden - Een van onze klanten goede wees ons op uw klacht waarin u uw ontevredenheid uit omtrent uw behandeling bij BeautyVibes. BeautyVibes betreurt dat u uw behandeling negatief heeft ervaren. Staat u mij toe u een uitleg te geven over de werkwijzen en werkomgeving van BeautyVibes in een hoop uw oordeel milder te stemmen. U gaf aan dat de kamer niet geventileerd en te warm is. - Om onze klanten maximaal comfort en beleving te bieden zijn alle kamers uitgerust met moderne ioniserende luchtverfrissers met aroma . Het is u zeker opgevallen dat de kleuren in de kamer zachtjes in elkaar vloeien: dit is apparaat dat voor schone lucht zorgt. - Infrarood body wrap warmt het lichaam van binnenuit op maar niet de behandelkamer. Wij begrijpen volledig dat u door de intensiviteit van de behandeling het gevoel hebt gehad dat de ruimte om u heen ook heel warm was, al blijft de ruimte door onze klimaatbeheersing continue dezelfde temperatuur.U geeft aan dat er bij BeautyVibes geen douch aanwezig is.Op de eerste etage is een douche aanwezig, hier bieden wij; handdoeken, shampoo, conditioner, body lotion en een haardroger. Echter bieden wij deze mogelijkheid aan als extra optie, deze optie is niet inbegrepen in de kennismakingsbehandeling die u via Groupon heeft aangeschaft voor €24,95. Met als actie onderdeel 75% korting. Vervelend dat u niet op de hoogte bent gesteld van de mogelijkheid zodat u van deze extra optie gebruik had kunnen maken. Onze excuses hiervoor.Ook geeft u aan dat de eigenaresse de Nederlandse taal slecht spreekt en daarbij dik is. Al 27 jaar woon ik in ons prachtige Nederland, mijn Nederlandse taal is zeker niet perfect al is mijn ervaring dat mijn accent een exotische aanvulling van mijn persoon is. Toch mijn excuus mocht dit niet aan uw verwachting voldoen.Tenslotte over mijn gewicht gesproken: ik weet heel goed wat het betekent om een maatje meer en moeite te hebben om af te slanken. Daarom kan ik me goed inleven in de problematiek van onze klanten. Echter de laatste 20 jaar draag ik een maatje 36, zonder schommelingen, aangezien ik expert ben in het begeleiden ten aanzien van gewichtsbeheersing.Aangezien wij het belangrijk vinden dat onze klanten met een goed gevoel aan Beautyvibes terug denken, willen wij u bij deze een infrarood behandeling aanbieden op onze kosten. Wij hopen u op deze manier tevreden te kunnen stellen.Graag tot ziens,Beautyvibes Team

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beautyvibes een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beautyvibes

Heeft op 02 januari 2017 om 15:05 geantwoord

Beste,
Al een tijd geleden hebben wij in onze brief een uitleg over uw klacht gegeven. Volgens ons hebt u onze reactie met de oplossing tot heden niet gelezen. Daarom herhalen wij ons aanbod:u bent van harte welkom om nog een keer Infra rood body wrap te doen. Met vriendelijke groet G. Sijan. Het bedrijf is verhuisd naar Rozengracht 42

Alle klachten die gemeld zijn door beautyvibes