Klacht: Knippen als een kind van 3.

op 02 maart 2019 over Beautycare Melissa in de categorie Beauty & Wellness

Ik ben laatst naar deze kapper geweest, omdat ik hier normaalgesproken ook mijn puntjes daar laat knippen. Dit keer wilde ik lange lokken hebben, dus soort van een lange pony. Wat ik kreeg leek op de fail video’s die op instagram worden geplaatst wanneer ze zelf een pony proberen te knippen. Het lijkt nergens op, het is veels te kort en scheef. Ik maak het al dagen vast met bobbypins want zonder dat zie ik er als een clown uit. Ik had teruggebeld voor een oplossing zeiden ze dat ik 3 maanden moest wachten om het te laten groeien en dan pas zouden ze het verbeteren. Dus volgens hun moest ik.3 maanden lang met bobbypins rondlopen (wat ik nu doe). Tijdens het gesprek ging ze heel de tijd lachen en mij niet serieus nemen. Dus heb ik een recensie en waarschuwing op instagram geplaatst over hun “bedrijfje” waaarop zij heel onproffesioneel gingen reageren via verschillende accounts inclusief de kappersaccount ook. Die reactie heeft ze even later zelf verwijderd en mij geblokt, maar ik heb er een screenshot van. Ze gaven mij de schuld dat ik twee gezichten had etc.

Meid die mij ging knippen moet stoppen dermee of ze moeten extensions zetten zodat ik er iets mee kan doen tenminste.

Alle klachten die gemeld zijn door aaysecihan