Klacht: Verschrikkelijke service

op 03 oktober 2013 over Beauty company Rotterdam in de categorie Beauty & Wellness

Vandaag heb ik mijn tanden laten bleken bij beauty compagny Rotterdam. Deze behandeling heb ik gewonnen via vakantieveilingen.nl. Echter werd ik hier behandeld als … ik zou niet eens weten als wat, maar zeker niet als klant. Mijn tandkleur werd volledig onjuist opgemeten, en was 6 tinten (!!!) donkerder geschat dan bij de tandarts. Verder werd verteld dat ik eigenlijk alleen mooi resultaat kreeg als ik nog €50,00 euro extra wilde betalen. Dat weigerde ik, aangezien ik via vakantieveilingen.nl deze behandeling had gewonnen. Ik werd even snel op een bank gegooid, er werd ruw een klem in mijn mond gestopt en vervolgens wat gel letterlijk in mijn mond gespoten, hup lamp erop en klaar. Zoals u begrijpt geen fijne ervaring. De hygiëne was ver onder de maat, bitjes lagen bij elkaar, geen wegwerp bekers etc. Na 3x 20 minuten was er 0 resultaat te zien, de dame vertelde mij dat dit echter pas na enkele uren zichtbaar werd. Thuis aangekomen kwam ik er achter dat dit helemaal niet het geval was. Ik voel me bedonderd! Geldklopperij!

Of mijn geld terug, of een andere behandeling aangeboden bij een andere kliniek.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beauty company Rotterdam

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Beauty company Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SPMB