Klacht: Beantwoording van een telefonisch gestelde vraag bij de klantenservice van AH

op 27 september 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Alvorens één of meerdere vershouddozen aan te schaffen van de spaaraktie voor deze dozen wilde ik graag de juiste afmetingen van de
vijf verschillende dozen weten.
Op de pagina op internet van AH van deze week kon ik de gevraagde informatie vinden.
Deze informatie klopte mijns inziens niet met de afbeeldingen op de spaarkaarten waarop de zegels voor de aktie geplakt moesten worden.
Bij telefonische navraag bij de servicedesk van AH werd ik door een medewerkster erg vervelend geholpen.en uiteindelijk op een niet zo’n aardige wijze afgepoeierd dat alles wél klopte en dat ik verder niet geholpen kon worden. Ook van terugbellen kon geen sprake zijn.
Ik had zo,n onheuse afhandeling niet van AH verwacht.

Als iemand van AH mij wél terug kan bellen om mij te overtuigen dat ik het toch echt niet goed gezien heb.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. J.Keijser