Klacht: Verkeerde levering

Giuseppe op 18 januari 2012 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht over de levering van mijn Homecinema set.
Vorige week heb ik reeds al via het contc atformulier een klacht ingediend , maar deze is niet beantwoord! Vorige week werd ik gebeld , dat mijn Homecinema set binnen was.Ik heb toen 2 uur eerder vrij genomen , omdat ik deze set direct wilde aansluiten. Vervolgens ben ik met de auto naar BCC Enschede gereden. Hier kwam men aan met een Blu-Ray player , i.p.v. een Homecinema set. Onverrichte zake kon ik toen weer terug.

Gewenste Oplossing:

Een korting op de aankoop van mij Homecinema set !
Ik heb n.l. voor niets vrij genomen , en heb een deel van de middag verloren aan het voor niets reizen . Ook heb ik voor niks kosten gemaakt in de parkeergarage.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 23 januari 2012 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

BCC heeft inmiddels contact gehad en het probleem besproken.

Alle klachten die gemeld zijn door