Klacht: BCC wat een zooitje !!!!

BCC terreur op 14 april 2015 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
BCC has resolved this complaint
Klacht opgelost op 23 april 2015
Reactie van het bedrijf:

Wilt u svp uw adresgegevens of het ordernummer doorgeven indien u de klacht opnieuw plaatst? Aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw klacht niet in behandeling nemen.

Bedrijf BCC
Status Opgelost
Datum 14 april 2015

Een klant heeft negatieve ervaringen met BCC na het bestellen van een gasfornuis en een wasmachine. De bezorging van het gasfornuis werd op het laatste moment geannuleerd, terwijl de wasmachine met veel deuken en krassen werd geleverd, en de bezorgers weigerden de oude wasmachine naar beneden te brengen. Daarnaast was het niet mogelijk om de wasmachine aan te sluiten vanwege een te kort snoer, en de terugbetaling na het verzoek voor Pasen vond niet plaats zoals beloofd.

Mijn Klacht:

2 maanden geleden een gasfornuis besteld uit de outlet hoek van BCC.Op de bezorgdag doodleuk een telefoontje gekregen dat de bezorging niet door ging die dag. 1 dag voor niks vrij genomen. Order geannuleerd, Na 5 dagen mijn geld terug.
Vorige week uit de outlet een Wasmachine besteld. Werd op de afgesproken dag gebracht, zou een deukje aan de zijkant hebben, zat echter VOL met deuken en krassen. De sjouwers van BCC waren overigens niet van plan de oude wasmachine vanaf de eerste verdieping in mijn schuur te zetten , wel konden ze hem gratis meenemen ! Huh !!! (customer support gebeld die zeiden dat ze dat wel moesten doen ??!?!?!) Wasmachine kon ook niet aangesloten worden want snoer was te kort.. Voor de Pasen geld teruggevraagd zou de Dinsdag erop teruggestort zijn, NIET DUS !!, Bij elkaar een 2 uur aan de BCC customer “support” gehangen in 14 bel sessies, waar mijn geld bleef ???. Er zijn nog 5 wachtenden voor U , U kent dat wel antwoorden. Iedereen had een ander verhaal, bla,bla,bla,bla. Na 10 dagen en veel onnodige opwinding geld terug
gestort gekregen. Uit pure armoede maar op Marktplaats gekeken, bleek er een bedrijf in Zwolle te zijn die ook nog eens 80 euro goedkoper kon leveren dan die EIKELS van BCC !!!! Laagste prijsgarantie bij BCC geldt alleen bij door BCC geselecteerde concurrenten ???? Deze viel helaas niet in de prijzen ?? 3 keer de plank gigantisch mis geslagen BCC !!!! Ik geloof altijd in iemand een 2e kans geven, maar met dit bedrijf ben ik voorgoed klaar !!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als BCC failliet gaat, wat een ongelooflijke PUINHOOP dat bedrijf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 23 april 2015 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wilt u svp uw adresgegevens of het ordernummer doorgeven indien u de klacht opnieuw plaatst? Aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw klacht niet in behandeling nemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van BCC beoordeeld.

BCC terreur

Heeft op 23 april 2015 om 20:38 geantwoord

Er is maar 1 oplossing en dat is dat BCC van de markt verdwijnt ! Een bedrijf dat zo met zijn klanten omgaat (en dan heb ik het niet over 1 foutje!) moet zsm verdwijnen. BCC wil ik NIETS maar dan ook NIETS meer mee te maken hebben, die zgn oplossingen van hun hebben me alleen maar geld en verlofdagen gekost.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM