Klacht: BCC komt levering en afspraak levering alternatief tegen dezelfde prijs niet na

op 14 juli 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb op 2-7-2017 de Bosch vrieskast GSN58AW41 gekocht bij de BCC Almere. Het was een dagaanbieding van 623 Er zat een 75 euro cashback actie bij. Het was alleen die dag voor deze prijs dus ik moest meteen beslissen.

Besloten de vrieskist te kopen. Deze had een levertijd van 5-10 werkdagen. Na 9 werkdagen gebeld of ze al wisten wanneer ze konden leveren. Toen vertelde ze mij dat deze pas de 28 geleverd kon worden.

Aangezien ik ga verhuizen en mijn huidige vriezer overkocht is door de nieuwe bewoner was dat geen optie. Ik kan immers niet een week de inhoud van de vriezer in de koelkast opslaan omdat ik in mij nieuw huis nog geen vriezer heb.

Ik zou teruggebeld worden voor een alternatief. Niet gebeurd. Weer gebeld zou weer teruggebeld worden (30 min tot 1 uur) weer niet gebeurd. 3e keer gebeld jahoor ze konden me de Siemens vrieskast GS58NAW41 als alternatief aanbieden voor dezelfde prijs. Hoe het nu moest met de 75 euro cashback wist ze niet maar ze zou me later terugbellen door BCC Almere. Nouja prima zo alternatief geaccepteerd.

Net gebeld. Jahoor ik kan de alternatief krijgen maar dan wel voor de normale winkelprijs en ze kunnen woensdag pas leveren.

Mevrouw ontkende dat ik deze (Behalve het merk EXACT dezelfde specificaties en EXACT dezelfde koelkast. Ik zie geen enkel verschil) kon krijgen ipv mijn bestelde Bosch kon krijgen.

Oftewel ze hadden gewoon spijt dat ze de Bosch voor 623 verkocht hadden en ze proberen op slinkse wijze mij een alternatief van 716 aan te smeren. + de 75 cashback die ik misloop is dat dus 168 duurder!

Volgens hun was het omdat hun leverancier pas de 28 kan leveren. Grappig want via de Mediamarkt, coolblue etc kan ie wel gewoon morgen geleverd worden. Zelfs al had ik de mogelijkheid nog 2 weken langer te wachten geloof ik niet dat de BCC zijn leverplicht nakomt en met smoesjes probeert onder de levering uit te komen.

Dat ik zoals telefonisch afgesproken met een BCC medewerker het gelijkwaardige alternatief krijg voor hetzelfde geld. Het is een overeenkomst die nagekomen dienst te worden.

Ohja en als jullie niet hetzelfde lot willen ondergaan als Megapool en andere vergelijkbare winkels zou ik iets doen aan de klantvriendelijkheid. 2 niet nagekomen afspraken en een Sjagrijnige BCC Almere medewerker denk ik dat ik voortaan bij een betere winkel ga kopen. Ik hou er niet van aan het lijntje gehouden te worden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 31 juli 2017 om 12:46 geantwoord

Beste mevrouw,

Vervelend om te vernemen dat de door u bestelde vrieskast niet tijdig aan u is uitgeleverd.

Hierdoor heeft u de cashback actie misgelopen waarvoor mijn oprechte excuses.

Ik zou u heel graag van dienst willen zijn. Helaas heeft u geen contact gegevens vermeld.

Indien u mijn hulp wenst verzoek ik u om uw contact gegevens te mailen naar:
customercare@bcc.nl.

Na ontvangst van uw mail zal ik opnieuw contact met u opnemen.

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geholpen.

Kim
BCC Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door Popcorn