Klacht: BCC heeft haar voorraad beheer niet op orde en medewerkers weten niet of een bestelling wel of niet is verzonden

op 29 januari 2014 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Klacht BCC: BCC webwinkel: voorradig artikel nog niet geleverd en klantenservice onbereikbaar

Omschrijving klacht
Product was op voorraad op 26-1 en de bestelling is geplaatst. Deze zou op 27-1 bezorgd worden. Op 28-1 gebeld met het 09000555. Deze medewerker bevestigde de bestelling de bestelling is verzonden en zou 28-01 bezorgd worden. Helaas op 29-01 nog geen pakje gezien. opnieuw gebeld maar iedere keer contact verbonden door de grote drukte. uiteindelijk via de mail contact gehad. het bleek dat het product niet op voorraad is en ook niet bekend is wanneer dit wel is. Over terug betalen van het aanschaf bedrag werd redelijk moeilijk gedaan. Zij betalen maar 2x per week terug.ik vind het niet netjes om als klant zo aan het lijntje gehouden te worden en een duur 0900 nummer te moeten bellen

Zorg dat je voorraad klopt en zorg dat de medewerkers weten wat de stand van zaken is.

ik geeft BCC een dikke onvoldoende. Ik zal daar dan ook niet meer kopen!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb BCC een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 04 februari 2014 om 14:10 geantwoord

Het artikel is niet op voorraad, als dit wel op de website stond, bieden wij u onze welgemeende excuses aan.
Uw bon is nu geannuleerd en het bedrag zal worden terug gestort.
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dat graag van u

Alle klachten die gemeld zijn door jonneke.koren