Klacht: BCC geeft ‘niet thuis’ na problemen wasdroger

op 11 mei 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2x heeft Electrolux iov BCC een ‘reparatie’ uitgevoerd aan onze wasdroger binnen de garantieperiode, zonder succes helaas. Er kan alleen op ‘tijd’ gedroogd worden, maar dat kan voor max. 2 uur… maar er min. 3,5 uur voor nodig, dus tussentijds terug naar zolder om er nog 1,5 uur aan toe te voegen. Maar nu staat er na het gebruik zelfs een flinke plas water onder de droger, na gebruik. Dit is gemeld aan BCC, maar BCC reageert nu 0,0 op mail en telefonisch contact is niet te doen wanneer je nog meer dingen te doen hebt op een dag.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe droger.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 15 mei 2017 om 14:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 22 mei 2017 om 15:59 geantwoord

Vandaag wéééér de melding, dat ik het apparaat ter inspectie/reparatie moet aanbieden. Dit heb ik de 15e al gedaan... keurig via de link die BCC meezond. Wéér een week zonder droger achter de rug!

Alle klachten die gemeld zijn door Genten