Klacht: Onjuiste communicatie richting Opdracht gever m.b.t Dossier 60274254

Agagem op 15 december 2020 over Bazuin en partners in de categorie Incassobureaus

Vandaag heb ik maar liefs 4 uur aan de telefoon gezeten om te achterhalen waar de fout is gebeurd. Even een korte uitleg:

Agage. M
Dossier 60274254.

Ik heb sinds 2016 (Na een periode van dakloosheid) een betalingsregeling getroffen met al mijn schuldeisers die ik over de tijd heen opgebouwd heb. Onder andere, Bazuin. een zaak met betrekking tot een schuld bij ABN AMRO. De hoofdsom van deze vordering was1.176,68. 482.41 rente. Ik heb van de 1660,08 maar 1450,00 hoeven te betalen. I.v.m diverse betalingsregelingen destijds ben ik met een termijn van E 25,- p.m. begonnen. En binnen vier maanden heb ik contact opgenomen en deze verhoogd naar E 50,- p.m. zodoende liep deze betalingsregeling gepaard met de anderen voor jarenlang. Eind 2018 was er een contact moment geweest tussen mij en een van de medewerkers. Dhr deed een voorstel om de betaling van december met 300% te voldoen in ruil voor een kwijtschelding, wat mij zeer gunstig uitkwam om een paar centen te besparen, DEAL!. Maar eerder door het feit dat wij destijds in verwachting waren van onze eerste Baby met het perspectief op een nieuwe huiskopen enzovoort. Hiermee was ik akkoord gegaan met het idee dat dit ook zo bij BKR vermeld zal worden.

(De bovengenoemde bedragen komen uit een mail van Bazuin Partners die ik vanmiddag ontvangen heb m.b.t. dit dossier).

Op dit moment sta ik er heel raar van te kijken. Want in 2018 zou feitelijk het gehele dossier verdwijnen als ik nooit contact had genomen enof niet betaald had. Ik heb me ten aller tijden aan de betalingsafspraken gehouden, continue in contact gebleven, en werkte mee om sneller af te lossen. Deze kwijtscheldings-transactie die perse naar afdeling Inzake Kwaliteitsrekening moest zou juist gunstig voor alle partijen zijn. Maar dat zie ik niet terug. Ik had destijds nog maar 360,- openstaan. Ofwel 7 termijnen met een salaris van c.a. 2K Deze kwijtschelding van 50,- p.m. weegde niet veel in het budget dan niets anders dan dat ik meer geld in me zak mocht houden.

Het probleem is toen ontstaan na de communicatie van de transactie van 3-1-2019. Daarbij de ABN AMRO bekend werd gemaakt dat ik maar een bedrag van c.a. 250,- maar heb afgeboekt. Terwijl ik mijn schuld 145% betaald heb.

Ik ben gaan vragen bij ABN AMRO gezien zij de Coderingen door voeren. ABN AMRO is tot de veronderstelling dat er wel ooit betaald werd. zij geven aan dat dit niet op deze manier gecommuniceerd is vanuit Bazuin. Bazuin kan niet meewerken aan het verwijderen van deze codering. Alleen de communicatie tussen Bazuin - Intrium - ABN AMRO is de reden dat ik met mijn gezien van 2 kinderen nogsteeds niet kan verder gaan in mijn leven naar een groter woning of een betere omgeving.

Vandaag contact gehad met een hele geïrriteerde medewerkster van Bazuin die mij zelfs dacht te overtuigen van een achterstand! van het kwijtgescholden 210,-. Ik moest erom lachen dat ik bij Bazuin 210,- heb openstaan en nog geen brief heb ontvangen met verhogingen!! Volkomen onkundig, onprofissioneel en om exact te zijn, gesprekstechnieken die absoluut niet bij het profiel van een Call agent passen. Het gesprek liep gauw uit met mijn verzoek van een betalingsoverzicht gezien mevrouw mij telkens in de rede viel. Ik kon met mevrouw tot geen resolutie komen dus vandaar dat ik dit zo aanpak.

De enige manier om mij hiermee te helpen is op zijn minst ABN te voorzien van de juiste informatie met betrekking tot deze dossier. Ik heb mijn schuld volledig afbetaald. de kwijtschelding is een voorstel vanuit Bazuin heeft mijn een onjuist codering bezorgd. die 210,- was het mij zeker niet waard!

Graag aandacht voor dit punt en anders ben ik genoodzaakt om met een compleet dossier naar een de geschillencommissie toe te stappen. Het zou ons allemaal veel tijd besparen. Codering graag verwijderen AUB. ik wil verder gaan in het leven, niet voor me zelf, maar omdat mijn kinderen het verdienen. ik heb 29000,- betaald in de afgelopen 6 jaar. op hoeveel blaren moet ik nog zitten!.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bazuin en partners

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bazuin en partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Agagem