Klacht: huis bezoek

op 07 maart 2018 over Bazuin en partners in de categorie Incassobureaus

mijn moeder is aan het dementeren wij nemen zo goed als kwaad de financiën over helaas had mijn moeder een huurachterstand bij Rijnhart wonen deze schakelde bazuin en partners in ,alles betaald zaak gesloten in januari op 26 februari liep alles gelijk top toch ,nou dan kent u bazuin en partners nog niet op 2 maart staat er een buiten diens medewerker tegen mijn moeder te brullen dat er betaald moet worden en dat alles wel betaald is maar dat er op 2 maart de huur van maart nog niet binnen is let op hé 2 maart staat deze man voor de deur voor maart nu is het voorjaar vakantie en zijn de betalingen door Rijnhart Wonen niet verwerkt in verband met vakantie er zijn beelden van omdat wij alles opnemen voor de veiligheid van mijn moeder hoe die man mijn moeder te woord staat verschrikkelijk volgens de wet mag dit ook niet maart was pas 1 dag oud hoezo huur achter stand

als er een excuus komt geen uitleg dat ze zich schrammen om zo met de ouder medemens om te gaan

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bazuin en partners

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bazuin en partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door janinezandstra