Klacht: Geen duidelijke specificatie willen geven

op 23 maart 2018 over Bazuin en partners in de categorie Incassobureaus

wil een duidelijke specificatie van maandelijks ingehouden loonbeslag, enige wat zij willen geven is openstaande saldo.
Reden waarom ik dit vraag is omdat ik al op NUL moeten zitten en niet meer in de min. Berekening met formules op excel doorgestuurd maar willen er niet op ingaan en zeggen steeds toe dat hun berekening 100% klopt en niet over valt te discussieren. pardon als er geld van mij wordt ingehouden heb ik degelijk recht op inzage!

Deze zogenaamde professionals kunnen niet eens communiceren. Meerdere keren telefoon opgehangen. opmerkingen plaatsen als u bent de ENIGE die moeilijk doet, al andere klanten zijn allemaal tevreden. pardon In welke service gerelateerde branche kan je zulke uitspraken maken
Deze professionals beginnen zelfs te schreeuwen. (dacht dat zij erop getrained zijn niet emotioneel te raken ongeacht de situatie) Terwijl ik gewoon rustig verder mijn probleem uitleg.
Zij nemen de telefoon al op alsof zij zichzelf van kant willen maken. Hoe worden deze mensen getraind door bavianen!

Ik zou eigenlijk heel tevreden zijn als deze zogenaamde professionals gewoon niet meer werken, omdat zij toch geen service kunnen geven. (Wat op de site steeds wordt aangeprezen..)

nee, oplossing zou zijn gewoon gevraagde stukken delen en niet uitstaande saldo. Hoe kan ik vergelijking maken met alleen uitstaande saldo.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bazuin en partners

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bazuin en partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stoptniet