Klacht: Boeven praktijken

op 19 december 2018 over Bazuin en partners in de categorie Incassobureaus

Beste,

Mijn klacht luidt als volgt: In 2011 is er een uitspraak geweest van de rechter, waarin ik binnen twee dagen het schuld moest betalen, zo een bedrag lukt natuurlijk nooit om binnen twee dagen te betalen. Helaas ben ik in 2011 dakloos geworden tot en met januari 2012, in die periode heb ik her en der geslapen en stond ik ook her en der ingeschreven.

Hoofdsom na titel is €782,15
Proceskosten €481,81
Executiekosten !!!!!! €4.790,54
Termijnverhoging €600,18

En nu komt het: Bazuin en Partners hebben deze zaak overhandigd aan GGN Gerechtsdeurwaarders. Vanaf 2011 tm juli 2016 heb ik een uitkering ontvangen, in die periode heb ik niks meer van Bazuin en Partners vernomen. sinds 2011 tm 2016 is er een x aantal bedrag en mijn jaarlijkse vakantie geld aan GGN overgemaakt, daar waar ik ook een schuld had lopen bij GGN, maar die schuld was in de loop van de tijd voldaan, ondanks dat bleef GGN geld innen en ook namens Bazuin en Partners, Bazuin en Partners heeft een klein deel gehad van GGN. Alleen is het zo dat mensen veranderen en toen ik erachter kwam dat er rond de €5000,- aan GGN is voldaan en dat terwijl de vordering die bij GGN liep was voldaan rest er nog een groot bedrag die verdwenen is. Ik heb een advocaat ingeschakeld en die is daarmee aan de slag gegaan. GGN heeft deze zaak weer overhandigd aan Bazuin en Partners.

Er wordt door Bazuin en partners beweerd dat er kosten zijn gemaakt bij het binnentreden van mijn woning, wat niet zo was, ik heb zelf de deur open gemaakt, ik heb via email daarvan een bewijs gestuurd naar de heer Tiessink, want in het het politie dossier stond namelijk dat ik gewoon de deur hebt open gemaakt, dus deze kosten betwist ik, ook is er beweerd dat er 4 containers zijn gebruikt, daar waar ik maar 2 containers heb zien staan, ook deze kosten betwist ik. Dit heb ik allemaal netjes doorgegeven aan de heer Tiessink, en aangegeven dat ik tot een humane oplossing wil komen, De heer Tiessink is niet daarop terug gekomen, verder werd er telkens met bedragen geschoven, waardoor ik ook deze vordering ben gaan betwisten, het moge duidelijk zijn dat de heer Tiessink hier schijt aan had.

Sinds dit jaar is er over en weer via email gecommuniceerd met de heer Tiessink, en heb ik altijd gevraagd naar bewijsstukken, die bewijsstukken heeft lang op zich laten wachten, ook heb ik gevraagd waarom ze in eerste instantie deze zaak aan GGN hebben overgedragen en waarom GGN het weer naar Bazuin en Partners hebben overgedragen, want het lijkt mij dan dat GGN Bazuin en Partners geld schuldig zijn. In dit geval komt het op mij over alsof deze mensen hebben gedacht dit is weer zo’n zielegerd waar we lekker geld uit kunnen troggelen, wat extras boven op de bedragen gooien en dan lekker schuilen achter de wet.

In 2016 heb ik mijn leven weer opgepakt en ben ik sindsdien aan het timmeren naar een goede en rustige toekomst. December jl heeft Bazuin en Partners besloten om beslag te leggen op mijn loon. Deze mensen houden €234,91 PER WEEK van mij in, daar waar mijn loon €1520 is. Ik heb een kind van 5 om te onderhouden, mijn huur, mijn verzekering, nog wat kleine schulden, boodschappen geld enz en nog kleine schulden die ik moet aflossen. Het moge duidelijk zijn dat ik niet zal rond komen. Maar Bazuin en Partners hebben daar lak aan.

Ik zal me niet uitlaten over wanneer ik tevreden zal zijn. Dus beperk ik mij tot een humane oplossing, duidelijkheid over de executie kosten en het wijzigen van het loon beslag.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bazuin en partners

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bazuin en partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bizardit