Klacht: Bedreigingen, afpersingen, brutale medewerkers en dossier niet willen sluiten na meerdere malen bewijs te hebben gestuurd

op 26 april 2019 over Bazuin en partners in de categorie Incassobureaus

1 cijfer verkeerd genoteerd in mijn eerste betaling, vervolgens na 8 termijnen (10 was de afspraak) emails gekregen met grote rode letters met woorden zoals als ik nu niet overmaak krijg een deurwaarder aan me huis etc. Na meerdere malen bewijzen te hebben overlegd, krijg ik nu nog steeds emails met termijnen die openstaan volgens hun en er WEER rente wordt berekend (50 euro op een bedrag van 150 wat openstaat) en noem maar op. Deze gasten houden gewoon niet op. Misschien moet ik ze maar gewoon dagen bij de rechter want ik heb het helemaal gehad. Ze maken mensen onnodig bang en trekken de onwetende mens helemaal leeg. Malafide rot bedrijf als je het mij vraagt. Ik heb nog nooit zoveel verschillende respectloze mensen van 1 bedrijf te spreken gehad.

Als dit bedrijf normaal te werk kan gaan en geschoolde medewerkers kan aannemen met ervaring, kennis en oor voor de medemens.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bazuin en partners

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bazuin en partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jane1985