Klacht: bayern munchen – atletico madrid

op 13 mei 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 15 april 1 kaart gekocht voor deze wedstrijd via ideal betaald
476,96 euro dit bedrag is ook van de rekening afgetrokken ,maar geen bevestiging gekregen.
bank afschrift:nl51abna0565668625 stg adyen
t6858390 f4jdl viagogo prod referentie.

Gewenste Oplossing:

Voor maandag 1 kaart of anders natuurlijk het geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 20 mei 2016 om 08:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Annechienus,

We hebben je order nagekeken en we hebben twee viagogo accounts onder je naam gevonden. Het eerste is a.e.abrahams@hetnet.nl en het tweede is e.a.abrahams@hetnet.nl.

We zien ook dat je Paypal aankoop is gedaan voor transactie 6858390. Alle informatie voor het ophalen van je tickets is verzonden naar het email adres wat bij deze order is opgegeven; e.a.abrahams@hetnet.nl. Om deze reden kunnen wij helaas geen vergoeding geven, het is de verantwoordelijkheid van de koper om ons te voorzien van de juiste details om de tickets te leveren.

Met vriendelijke groet,
viagogo Team

Alle klachten die gemeld zijn door a.e.abrahams@het.nl