Klacht: Winkelmedewerker Bax Music Roterdam komt zijn belofte niet na!

op 15 september 2018 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Winkelmedewerker Bax Music Shop Rotterdam komt zijn beloftes niet na!

Op vrijdag 14 september jl. omstreeks 20:00 uur heb ik de Bax Music Shop in Rotterdam bezocht om een artikel te retourneren. Ik heb vervolgens ter plaatse een nieuwe bestelling verricht, waarna de winkelmedewerker mij toezegde dat het nieuwe item de volgende dag (zaterdag 15 september) op mijn huisadres afgeleverd zou worden. Dezelfde winkelmedewerker zei bij het afscheid nemen dat hij mij de volgende dag zou terugzien. Op zaterdag 15 september jl. na een hele dag te hebben gewacht, moet ik helaas constateren dat de beloftes die gedaan is door Bax Music Shop Rotterdam, niet zijn nagekomen!

Bax Music Shop te Rotterdam dient haar afspraken (mondelinge overeenkomst) na te komen. Ik vind het persoonlijk erg vervelend dat ik vandaag de hele dag thuis voor niets heb gewacht. Ik had de winkelmedewerker medegedeeld dat de levering van het artikel erg urgent was. Ik zou het zeer fatsoenlijk vinden als Bax Music Shop het pakket alsnog op mijn huisadres zou afleveren en ter compensatie mij een waarde bon van Euro 100,- zou aanbieden.

Reactie van de melder van de klacht Customer Khang

5 maanden geleden - Na 1 week wachten heb ik de winkel (wederom) telefonisch benaderd. De winkelmedewerker erkende in eerste instantie dat hun vrachtvervoerder te laat was geweest om het artikel tijdig af te leveren. Toen ik hem confronteerde met het feit dat Bax Music zelf de schuldige was, erkende hij de fout van een Bax medewerker in Rotterdam. Hij bood een oplossing aan: zou een nieuwe exemplaar naar het huisadres verzenden. Na weer een dag te hebben gewacht bleek dat Bax Music niets naar mijn huisadres had verzonden! De reden? ze wilden eerst de betaling van dit artikel ontvangen. (?!) Erg vreemd, mede gezien het feit dat de betaling reeds 1 week eerder was voldaan. Tevens bleek dat Bax Music plotseling een prijsverhoging hadden ingevoerd voor dit item! Ik kreeg vervolgens een e-mailbericht dat ik 4 dagen in de gelegenheid werd gesteld om zelf dit item om te halen in een filiaal in Rotterdam. Bax Music was reeds eerder geinformeerd dat ik niet in de gelegenheid was om dit artikel op te halen, vanwege mijn werktijden en dat ik anders een halve dag verlof moest opnemen. Bax Music blijft stil.... Bax Music doe s.v.p. iets aan uw after sales service! Bizar slecht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 10 oktober 2018 om 09:24 geantwoord

Beste mevrouw Khang,

ten eerste onze excuses voor de late reactie op jouw klacht. We hebben nagekeken wat er is voorgevallen en zijn bang dat er enige miscommunicatie is geweest. De medewerker van de winkel in Rotterdam heeft namelijk aangegeven in het systeem dat het product naar de winkel moet worden verstuurd. Dat zou ook verklaren waarom hij aangaf dat hij je de volgende dag terug zou zien.
De nieuwe betaallink had niet verzonden moeten worden, de betaling hadden wij immers al binnen. Tevens begrijpen we dat de piano inmiddels is afgehaald in het filiaal te Rotterdam.
Vanwege het ongemak willen we je een waardebon aanbieden en zullen deze versturen naar jouw e-mailadres. Op de pakbon die je in de bijlage zal ontvangen, staat de code die je kan verzilveren.

Amanda
Bax Music