Klachten over Bax-shop.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Bax-shop.nl zijn gemeld. Lees meer >

75% van alle klachten opgelost. Nog 26 klachten nodig voor een plaats in de categorie Muziekwinkel

75%
24 klachten gemeld
5 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
18 klachten opgelost
4.7 /10
12 stemmen
12

Tijdslijn

Ik heb bij Bax diverse instrumenten besteld. Niet alle artikelen warden direct leverbaar. De geplande leverdatum werd maar opgeschoven. Toen met de verkoopafdeling gebeld en gezocht naar een alternatief. Dit werd ook gevonden. Het nieuwe artikel was duurder. Daarover is... Lees meer

Winkelmedewerker Bax Music Shop Rotterdam komt zijn beloftes niet na! Op vrijdag 14 september jl. omstreeks 20:00 uur heb ik de Bax Music Shop in Rotterdam bezocht om een artikel te retourneren. Ik heb vervolgens ter plaatse een nieuwe bestelling... Lees meer

tijdsduur reparatie

Klacht van op 15 september 2018 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Een jaar geleden een Nord 76HP stagepiano aangeschaft. Redelijk geholpen afgezien van eindeloos lange wachttijden in de winkel. 21 juli ter reparatie opgestuurd. Piano gaat niet meer aan. Daarnaast rammelen de toetsen en het modulatie wheel werkt niet naar behoren. Bij het... Lees meer

Prijsopgave Voor de gek gehouden door Bax Music

Klacht van op 29 augustus 2018 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Op 16 augustus heb ik een mail ontvangen met opgestelde prijsopgave betreft uw ingezonden reparatie. Ik ben bij jullie op de zaak geweest met mijn defecte microfoon, heb aan jullie collega verteld over de probleem die ik heb met deze... Lees meer

Op basis van het advies van de balie medewerker, heb ik op 16 juni een hoofdtelefoon met een klein defect ingeleverd aan de balie van Bax-Shop in Goes. De vriendelijke medewerker gaf glashelder aan dat de reparatieduur van de hoofdtelefoon... Lees meer