Klachten over Bax-shop.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Bax-shop.nl zijn gemeld. Lees meer >

64% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Muziekwinkel

64%
51 klachten gemeld
3 openstaande klachten
15 klachten in behandeling
33 klachten opgelost
4.3 /10
19 stemmen
19

Tijdslijn

levering niet op tijd

Klacht van op 01 februari 2020 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Vrijdag een bestelling gedaan voor 23:00, houd in volgende dag in huis. Echter was dit gewoon op vooraad voldoet aan alle voorwaarde om de volgende dag te leveren. Social media waarmee ze adverteren om customer service te bereiken reageerd nergens op. Als... Lees meer

Ik heb een aantal artikelen terug gestuurd ( retour ) het is nu bijna 6 weken geleden en nog niets gehoord ,ik heb al zoveel mailtjes gestuurd ,en gebeld ze hebben mij uren in de wacht gezet ,lange wacht tijden... Lees meer

Gisteren een gitaarversterker besteld, zou vandaag geleverd worden met DHL. Helaas de slimmeriken verzenden het zonder overleg met GLS en die bezorgen niet in het weekend. GLS heeft ook geen optie om levertijden te wijzigen. Foutje kan gebeuren, maar bij mijn... Lees meer

Ik wordt niet serieus genomen!

Klacht van op 25 oktober 2019 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Antwoord op mail duurd 4 dagen. Wachtijd telefoon.25 minuten. Geen ervaren personeel. Geen technische ondersteuning. Niet meedenken. Verkeerde artikel opsturen. Ik moet Bax uitleggen hoe ik mijn probleem kan oplossen. Met onervaren mensen door verbonden worden. Personeel overlegt je klacht niet onderling. Je bent maar een nummer. Goeie spullen... Lees meer