Klacht: Tweemaal telaat bezorgen

Levipost op 05 juni 2018 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Vorige week en deze week heb ik iets besteld bij bax-shop. Dit betreft een viool
bestelling J103958657 vanuit Goes en gister een gitaar, bestelling J103971520, tevens vanuit Goes. De viool zou de volgen de dag aankomen: besteld voor 23:00 op woensdag en kwam vrijdag pas aan. In de mail stond zelfs nog een bevestiging dat de bestelling 31-05 zou aankomen. De websitebeschrijving was daarna ook gewijzigd in iets anders qua levering. Dit was al erg teleurstellend sinds ik donderdag alleen nog aanwezig was en dit een cadeau was. Ik gaf deze week Bax-shop nog een kans: gisteren bestelde ik voor 23:00 uur een gitaar. Vandaag kreeg ik de melding in een mail dat deze ook vertraagd is tot woensdag I.p.v. de beloofde dinsdag. Ik ben nu zeer ontevreden met Bax-shop en ben niet van plan in deze winkel nog iets te bestellen met deze onbetrouwbare levertijden. Als er staat: ‘voor 23:00 uur besteld, morgen in huis’ moet ik dat ook kunnen verwachten van u. Het liefst zou ik graag bij Bax-shop blijven vanwege de korte levertijden in vergelijking met andere muziekwinkels, maar het lijkt erop dat ik geen keus heb als er niks gebeurt.

Ik ben pas tevreden als ik betrouwbare levertijden heb en ik wil overtuigd worden om bij bax-shop te blijven, sinds ik het zelf ook jammer zou vinden om bij u weg te gaan. Ik ben een muziekfans die regelmatig bestelt en de garanties en levertijden die Bax-shop lijkt te bieden zijn heel gunstig.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 05 juni 2018 om 17:25 geantwoord

Beste Levi,

bedankt voor je bericht. Zojuist hebben wij een reactie gegeven op jouw klacht via Klachtenkompas. Hierin hebben wij enige uitleg gegeven over de vertraging van de pakketten en hebben we je een tegemoetkoming aangeboden. We horen graag van je of je akkoord gaat met de tegemoetkoming.

Amanda - Bax Music

Alle klachten die gemeld zijn door