Mijn Klacht:
Vier maand geleden een toestel van bijna DUIZEND euro gekocht. Nu vier maand later is het opeens defect gegaan door onbekende oorzaak. Reeds 2 weken bezn ik heen en weer aan het gaan met bax-shop gezien men bij Native Instruments al helemaal NIET reageert op garantieclaims. Nu had ik naar bax-shop gebeld omdat men emails NIET beantwoorde, en daar zei men dat ik het best naar hen stuur zodat ZIJ ernaar zouden kijken en ik dan GEEN vier weken moest wachten op vervanging of herstelling. Eens opgestuurd doch, doet men daar alsof hun neus bloedt en is men van plan het TOCH verder op te sturen met melding dat dat hun standaard procedure is. Met andere woorden, men heeft ervoor aan de telefoon GELOGEN tegen mij en nu blijft men daar met mijn VOETEN RAMMELEN terwijl ik al ettelijke keren heb geëist dat men het toestel terug nar mij stuurt en hun nepgarantie mag houden. Ik heb van in het begin gezegd dat ik geen 4 weken ga wachten op uitsluitsel en als men dan ook nog gaan melken dat het geen fabrieksfout is ben ik na die vier weken nog steeds geschoren. Ik had verwacht dat zulk toestel binnen het eerste jaar GARANT zou staan gewoon te WERKEN, hetgeen NIET is gebeurd. Ik heb het echt wel gehad met bax-shop, hun service is ROT, KOUD, KIL en men geeft daar echt geen HOL om hun vaste klanten. Deze hier is klant af en wil zijn DEFECT TOESTEL TERUG, ik heb al twintig keer gezegd dat ze het moeten terugsturen naar mij dat ik mijn plan er wel mee zal terkken, maar zelfs dat slaagt men daar gewoon in de wind.
Ik EIS een onmiddellijke herstelling, vervanging OF mijn toestel terug bij mij!!! ik ga GEEN VIER WEKEN WACHTEN om dan alsnog het risico te lopen dat er iets vanbinnen is gesprongen of anderzijds defect is gegaan waardoor men het niet onder de garantie herstelt en dan ook nog 55 euro kosten aanrekent ZONDER het te herstellen. DAAR ga ik dus niet op zitten wachten!!!!. Mijn toestel terug en ik zal mijn plan er wel mee trekken!!!
Gewenste Oplossing:
Onmiddellijke herstelling, vervanging OF mijn toestel ONMIDDELLIJK defect terug naar mij sturen. Die vier weken en enkel fabrieksfouten daar ga ik niet mee akkoord en als ik het had geweten had ik wel bij een verkoper in de buurt voor wat meer geld gekocht ipv bij deze charatans. Duizend euro en na vier maanden is het naar de botten en weigert men om het gewoon onder garantie te vervangen (of in-huis te herstellen). Dan is het de laatste keer dat ik daar een eurocent heb uitgegeven.
