Klacht: RMA binnen garantie al 3 maanden in behandeling en nog steeds niet gerepareerd!

eenklantkwijt op 26 juni 2018 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Koop niet bij Bax Shop!!! Ik had nooit problemen met Bax Shop en heb daar steeds graag apparatuur gekocht. Daar ging ook best veel geld in om, maar vanwege de goede prijzen en goede service bij Bax Shop (dat dacht ik toen) gaf ik daar graag mijn geld uit. Althans…totdat mijn ZOOM F8 (een geluidsrecorder van 1000 euro – prijs 2016) het opeens niet meer deed. Vervelend, maar een niet al te groot probleem dacht ik. Immers de recorder viel nog binnen de garantie van 3 jaar en daarnaast zou Bax het apparaat kunnen terug sturen naar de fabrikant of naar hun eigen reparatie service. De tijd die ze hiervoor aangeven op hun website is 3 tot 4 weken.

Op 31 maart heb ik de recorder retour verstuurd. Tot vandaag 26 juni is de recorder nog steeds niet gerepareerd en weet ik zelfs niet eens waar het is. Op 5 april heb ik de vermelding gekregen dat de apparatuur zou worden doorgestuurd naar de fabrikant. Op 11 mei heb ik het laatste contact met Bax Shop gehad met de vermelding dat ze zo snel mogelijk mij meer informatie zouden geven. Dat is reeds nog niet gebeurd.
Omdat het allemaal zo lang duurde zou de reparatie service van Bax Shop de reparatie overnemen. Maar wat er tot heden precies is gedaan? Ik weet het niet. Feit is dat ik nog steeds mijn recorder niet in huis heb. Door deze lange reparatieduur verlies ik eigenlijk geld, omdat ik nu steeds moet huren. Het zijn dus allemaal loze woorden van Bax Shop.

Ik heb totaal geen vertrouwen in Bax Shop, want ze houden mij al maanden aan het lijntje. Ik koop om deze reden niets meer bij Bax Shop, omdat ik ze simpelweg mijn geld niet wil geven. Ik ga nu naar andere webwinkels. Als er namelijk iets mis is met de apparatuur, heb je niks aan Bax Shop en wordt je steeds afgescheept met mooie praatjes. Bovendien missen ze de netheid om je op de hoogte te stellen van de stand van zaken. Jij zelf zal steeds achter ze aan moeten gaan om daarna een standaard riedeltje te horen zonder enige oplossing.
Ik vind het treurig dat ik nu tijd moet steken in zo’n klacht. Meestal laat je dit soort dingen toch gaan, maar omdat Bax Shop tot nu toe zo laks en oncommunicatief is geweest steek ik graag de tijd in het schrijven van deze klacht om andere mensen hiervoor te behoeden. Bax Shop is een rotwinkel die wel graag je geld wilt hebben, maar geen service levert als ze iets meer moeten doen.

1) mijn geluidsrecorder wordt gerepareerd teruggestuurd
2) mijn ongerepareerde geluidsrecorder wordt teruggestuurd en Bax Shop vindt een passende oplossing om mij tegemoet te komen
3) Bax Shop biedt mij een nieuwe geluidsrecorder aan
4) Bax Shop excuseert zich sowieso voor de lange duur en de slechte communicatie

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Update: Bax Shop heeft zojuist contact met mij opgenomen en heeft mij een nieuwe ZOOM F8 geluidsrecorder aangeboden. Ook hebben ze hun excuses aangeboden.Het is jammer dat de communicatie op zich liet wachten en we over-en-weer veel tijd kwijt waren. Maar uiteindelijk ik ben tevreden met deze oplossing.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 27 juni 2018 om 17:16 geantwoord

Beste heermevrouw,

bedankt voor jouw bericht. Fijn om te vernemen dat het inmiddels is opgelost. Ik kan inderdaad zien dat onze retour-afdeling contact met je hebt opgenomen en dat er een nieuw product is aangeboden ter compensatie. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het lange wachten en het ongemak. Fijn dat je tevreden bent met de oplossing. Mochten we nog iets anders voor je kunnen betekenen, neem dan gerust contact op.

Amanda
Bax Music

Alle klachten die gemeld zijn door