Klacht: Piano niet aangekomen, twee keer verkeerde bestelling verstuurd

Emma Prins op 01 november 2021 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Helaas geen goeie ervaring met Bax-shop. Ik had mijn bestelling op Maandag gedaan zodat de ie dinsdag aan zou komen, alleen kreeg ik maandagavond al een bericht dat hij die avond aan zou komen dus toen ik moest ik beide avonden thuisblijven, ondanks dat de bestelling niet kwam (dit zou ook door DHL kunnen komen, maar die verwezen mij door naar Bax shop). Vervolgens zou de bestelling vertraagd zijn en komen, en moest ik 5 avonden thuis blijven omdat de bestelling zou komen, maar werd alleen maar het gratis leerboekje dat erbij kwam bezorgd. Daarna liet de klantenservice mij weten dat de piano was teruggestuurd naar hun, maar dat ze hem naar mij zouden sturen. Ik hielt de bestelling in de gaten en ik, inmiddels een week later, weer thuis blijven om de bestelling te ontvangen. Echter bleek wat ze opnieuw hadden verstuurd niet mijn piano te zijn, maar weer het lesboekje. Erg slecht en vervelend dat ik nu al 6 dagen thuis blijf en elke avond mijn piano verwacht, maar alleen het boekje krijg.

Als mijn piano binnen één dag binnen komt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Emma Prins