Klacht: Niet afgemaakte gitaar ombouw

op 16 februari 2020 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Sinds vorig jaar begin september 2019 heb ik opdracht gegeven aan Koen Somerdijk om nieuwe elementen te zetten op mijn gitaar en een 5 standenschakelaar. Tussentijds wordt ik niet pro-actief op de hoogte gehouden door Koen over de voortgang en moet ik steeds bellen hoe het staat met de gitaar. Uiteindelijk waren de elementen vervangen en moest er nog een 5 standen schakelaar op de gitaar worden gezet. Ik heb Koen vaak gebeld, ingesproken en appjes gestuurd echter geen respons. Nadat ik hem na lange tijd te pakken kreeg gaf hij als reden dat een familielid was overleden. Koen had even kunnen bellen maar was ongevoelig voor mijn klacht. In de winkel heb de gitaar uitgeprobeerd en de schakelaar zat op een onhandige plek waardoor ik tegen de schakelaar aankwam en het van stand veranderde. De schakelaar bleef niet in de ingestelde stand staan. Ook was er storing tijdens het spelen omdat de draden niet goed waren aangesloten. In Januari 2020 was Koen opeens uit beeld. ik kon ik hem weken lang niet bereiken. Nadat ik een boos bericht heb achtergelaten belde hij terug dat hij op vakantie was en zijn telefoon niet had meegenomen. Hij deelde mij mede dat hij op vakantie was en zijn telefoon thuis heeft laten liggen omdat hij niet gestoord wilde worden. Ik heb hem daarna tm vandaag 16 februari 2020 gebeld en heb hem nooit aan de lijn gekregen. Heb vele malen ingesproken maar hij belt niet terug. Vandaag 16 febr kreeg ik hem dan eindelijk te pakken met de smoes dat hij ziek was. Ik heb het nu gehad en wil mijn gitaar volgende week kant en klaar hebben, zoniet dan eis ik een nieuwe gitaar. Sinds vorig jaar spt 2019 tm 16 febr 2020 is te gortig. Ik ben er klaar mee.

Ik wil dat mijn gitaar volgende week (17 febr tm 21 febr 2020) kant en klaar is, dat wil zeggen met een 5 standen schuifschakelaar, de elementen erop en zonder storing. Ook eis ik financiële compensatie van de manier waarop ik behandeld ben en de belachelijke tijd waarop ik op de gitaar heb moeten wachten. Als de gitaar niet klaar is eis ik van Bax kosteloos een nieuwe gitaar.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 18 februari 2020 om 12:48 geantwoord

Beste Henk,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We hebben begrepen dat Koen vanochtend telefonisch contact met je heeft opgenomen. Je kan je gitaar komen afhalen in de winkel.
Indien we nog iets anders voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag. We wensen je een fijne dag toe.

Bax Music

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Braaf