Klacht: matige klantenservice Bax bij leveren van kappotte mengtafel

techniekdrom op 05 juni 2018 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Bij Bax een digitale mengtafel (B stock)met bijbehorende stagebox gekocht. Bij levering blijkt de tafel slecht verpakt en vies te zijn. Bovendien is het toughscreen gebarsten. De tafel is onbruikbaar. De tafel is retour gegaan om te repareren. Dat is nu twee maanden geleden en de tafel is nog niet retour. Met Bax gesproken over de zichttermijn. Die is 60 dagen. In dit geval duurt de reparatie langer dan 60 dagen. Ik wil graag dat er een nieuwe zichttermijn kan ingaan als de tafel na de reparatie geleverd wordt. Dat is nl het eerste moment waarop ik de tafel en stagebox kan testen. Bax houdt vast aan 60 dagen, dat ik niet heb kunnen testen is mijn probleem.

Een redelijke zichttermijn (bijv 14 dagen) bij het leveren na reparatie

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 05 juni 2018 om 16:09 geantwoord

Beste Paul,

bedankt voor je bericht. We hebben de zaak nagekeken en we begrijpen de frustratie. In de e-mail op 4 juni is het volgende aangegeven:

Wanneer wij een product aan u leveren, gaat de zichttermijn in. Dus dit geldt ook voor de b-stock mixer die wij aan u retour te leveren hebben.

Dus vanaf het moment van de levering van de gerepareerde B-stock mixer, gaat de levertermijn van zestig dagen weer in.

Mocht je hier verder nog vragen over hebben, dan horen wij deze graag.

Amanda - Bax Music

Alle klachten die gemeld zijn door