Klacht: huurkoop retour – geen eindberekening kosten

ronnyr7 op 06 juli 2021 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste bax shop
Op 22.01.2021 heb ik een accordeon gehuurd via jullie.
Ik heb de borg betaald en daarna elke maand de maandelijkse betaling.
Op 09.03.2021 ben ik begonnen met een retourprocess,
Op 15.03.2021 heb ik bevestiging gekregen dat het product goed terug is gekomen, dat er geen schade is, en dat er een eindberekening zal zijn.
Echter, kreeg ik te veel geld terug – de hele waarde van de accordeon [1383 euro], terwijl ik alleen de borg [461 euro] 92 euro per maand voor Januari, februari, maart, had moeten betalen – als ik het goed heb [Al na 4 maanden maandelijks opzegbaar – https://www.bax-shop.nl/huren].
Volgens mij moet ik nog 92 euro voor april betalen
Dus de rest [1383 – 461 – 924] terug storten bij bax-shop.
Maar ik ben met bax-shop sinds begin april in contact en het lukt ze niet om deze eind berekening te maken.
Ik mail en bel al 3 maanden en ze bellen mij niet terug, reageren niet op mijn emails en geven mij geen informatie.

Gewenste Oplossing:

Ik wil weten hoeveel geld ik aan bax-shop terug moet storten en dit verhaal beëindigen. Ik wil een email met een eindberekening voor het accordeon vehaal van bax-shop krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ronnyr7