Klacht: Geld terug

op 27 maart 2020 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ergens eind februari heb ik een bestelling geplaatst (Presonus eris e5), deze zou binnen 4 werkdagen geleverd worden, Echter kreeg ik na een week een mail dat deze pas in week 13 geleverd kon worden en dus besloot ik mijn bestelling te annuleren. Ik heb gebeld met de bax helpdesk, bestelling werd geannuleerd en zou mijn geld teruggestort krijgen op mijn paypal binnen 7 werkdagen. Echter waren deze 7 werkdagen al voorbij en heb ik contact op genomen met jullie helpdesk, ik kreeg te horen dat de medewerker was vergeten mijn bankrekeningnummer te vragen(terwijl ik het teruggestort zou krijgen op mijn paypal) dus ik gaf mijn bankrekeningnummer en kreeg te horen dat de transactie in gang is gezet en dat ik mijn geld nu weer binnen 7 werkdagen op mijn rekening zou krijgen…. Nu 7 werkdagen later en heb nog steeds niks op mijn rekening, waar blijft mijn geld? Het duurt echt geen 7 werkdagen om dit te regelen. Dus ik weer mails sturen maar kreeg geen reactie meer…

Ik ben erg teleurgesteld in jullie service…

Ik hoop dat ik via deze weg wel mijn geld terug kan krijgen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Bax mij mijn geld teruggeeft, binnen een accepteerbare periode(dus niet 2 a 3 weken!!)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JoeyM19