Klacht: geen geld terug na retourzending

RPullen op 21 juni 2021 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Ik heb een gitaarhoes retour gestuurd omdat hiervan de rits niet goed was.
Ik heb een retourzending aangemeld en op 28 mei is deze netjes bij ons thuis afgehaald. 9 juni heb ik een mail gestuurd waar mijn geld blijft. Volgens Aftersales (Antoinette) geeft zij via mail aan dat zij kan zien dat inderdaad 28 mei het pakket is opgehaald, en op 31 mei in het sorteercentrum van DHL is verwerkt.

Door drukte bij DHL worden zendingen later bij BAX afgeleverd. Zodra het binnen is, zal ik mijn geld ontvangen. Het is echter bijna een maand verder, en kan er geen sprake zijn van een paar dagen vertraging.

14 juni heb ik een mail gestuurd met verzoek dat ze met DHL contact opnemen en e.e.a. ophelderen.
Hierbij heb ik aangegeven dat in de regel een termijn van 14 dagen geldt voor terugbetalingen als het verzendbewijs is afgegeven.

17 juni, nog geen reactie en heb ik gemaild dat ik voor het weekend mijn geld wil hebben, en anders er werk van ga maken door een invorderingsbedrijf in te schakelen.
Ik ben van plan om daar vandaag in te verdiepen en het uit handen te geven.

Ondanks herhaaldelijke mails dat ik mijn geld retour wil, en de vertraging geen risico van mij, maar van een ondernemersrisico is, gaan ze niet over tot creditering van het bedrag.

BAX-shop.com moet terugbetalen, inclusief rente of een tegemoetkoming, en het moet mij geen geld kosten.
Dit was een verjaardagskado voor mijn dochter en de lol is er al aardig af!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door RPullen