Klacht: Eenvoudige reparatie duurt 9 weken en Bax-Shop heeft geen zicht op voortgang.

fsman op 16 augustus 2018 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Op basis van het advies van de balie medewerker, heb ik op 16 juni een hoofdtelefoon met een klein defect ingeleverd aan de balie van Bax-Shop in Goes. De vriendelijke medewerker gaf glashelder aan dat de reparatieduur van de hoofdtelefoon 2-3 weken is, maar vaak sneller. Na 3 weken gebeld naar Bax-shop en advies gekregen om nog een weekje aan te kijken.
Elke week daarna kontakt gezocht maar Bax shop kan telkens geen status update geven.
Pas na 5 klant contacten legt Bax-shop uit dat dit specifieke merk hoofdtelefoon een reparatieduur heeft van 6 weken.
Herhaaldelijk is mij beloofd dat ik binnen een aantal dagen gebeld wordt door Bax-shop en tot op heden is er op geen enkele manier kontakt met mij gezocht en is de hoofdtelefoon nog steeds niet gerepareerd, inmiddels al 9 weken.

Mijn grootste probleem is dat er op geen enkele manier moeite wordt gedaan om te achterhalen wat er aan de hand is, terwijl een dergelijke reparatieduur echt onacceptabel is. Het defect aan de Beats Solo hoofdtelefoon is een loszittende oorschelp. Als de baliemedewerker een betere inschatting had gemaakt van de reparatieduur, had ik de hoofdtelefoon niet bij Bax-Shop ingeleverd.

1) Als Bax-shop kontakt met mij opneemt.
2) Binnen redelijke termijn het gerepareerde produkt aan mij retourneert.
3) Uitlegt wat er mis is gegaan.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 20 augustus 2018 om 16:02 geantwoord

Beste Frans,

bedankt voor je bericht. Bij het nakijken van deze reparatie blijkt dat er door de leverancier een omruiling voor je wordt geregeld. We verwachten de nieuwe hoofdtelefoon een dezer dagen in ons magazijn en sturen wij dan direct naar je toe. Je ontvangt dan een verzendbevestiging met track trace code per e-mail zodat je de zending kan volgen. Namens Bax Music onze excuses voor het ongemak en we hopen dat je tevreden bent met deze oplossing.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Alle klachten die gemeld zijn door