Mijn Klacht:
Op basis van het advies van de balie medewerker, heb ik op 16 juni een hoofdtelefoon met een klein defect ingeleverd aan de balie van Bax-Shop in Goes. De vriendelijke medewerker gaf glashelder aan dat de reparatieduur van de hoofdtelefoon 2-3 weken is, maar vaak sneller. Na 3 weken gebeld naar Bax-shop en advies gekregen om nog een weekje aan te kijken.
Elke week daarna kontakt gezocht maar Bax shop kan telkens geen status update geven.
Pas na 5 klant contacten legt Bax-shop uit dat dit specifieke merk hoofdtelefoon een reparatieduur heeft van 6 weken.
Herhaaldelijk is mij beloofd dat ik binnen een aantal dagen gebeld wordt door Bax-shop en tot op heden is er op geen enkele manier kontakt met mij gezocht en is de hoofdtelefoon nog steeds niet gerepareerd, inmiddels al 9 weken.
Mijn grootste probleem is dat er op geen enkele manier moeite wordt gedaan om te achterhalen wat er aan de hand is, terwijl een dergelijke reparatieduur echt onacceptabel is. Het defect aan de Beats Solo hoofdtelefoon is een loszittende oorschelp. Als de baliemedewerker een betere inschatting had gemaakt van de reparatieduur, had ik de hoofdtelefoon niet bij Bax-Shop ingeleverd.
Gewenste Oplossing:
1) Als Bax-shop kontakt met mij opneemt.
2) Binnen redelijke termijn het gerepareerde produkt aan mij retourneert.
3) Uitlegt wat er mis is gegaan.
