Mijn Klacht:
Een jaar geleden heb ik een Meinl drummat gekocht bij Bax-shop (89 euro). Nu verschijnen er donkere vlekken aan de bovenkant en de rubberen onderkant is plakkerig en geeft af, verpulvert. Ik stel dat dit een fabricage fout is. Maar Bax verschuilt zich achter hun leverancier die deze klacht niet in behandeling wil nemen. Echter, ik heb de mat bij Bax gekocht en wil een oplossing.
Na veelvuldig contact met de klantservice bieden ze me nu een coulance bon van 25 euro met het voorstel dat ik weer eenzelfde mat kan kopen. Wat een arrogantie! Dan heb ik 2 drummatten waar ik niets aan heb.
Gewenste Oplossing:
Een vervangende mat (van een ander merk) van goede kwaliteit (waarvan de rubberen onderkant niet plakkerig wordt enof verpulvert) en zonder vlekken aan de bovenkant. Of mijn geld terug, zodat ik elders een goede drummat kan kopen.
