Mijn Klacht:
19-04-18 een Focusrite Clarett 4pre gekocht bij Bax-shop a 532,-. Na later alle opties te gebruiken van de Clarett 4pre blijkt dat een gedeelte van het apparaat niet te werken. Rma in werking gesteld en op 22-6-18 de melding gekregen dat de vervolgactie reparatie is. Zonder enig overleg met mij word het retour gestuurd naar de leverancier voor reparatie. Na diversen mails gestuurd te hebben over hoe de status is heb ik geen reactie terug mogen ontvangen tot op 12-07-18 (na een facebook bericht geplaatst te hebben bij Bax-shop). Nu blijkt dat er nog geen onderdelen zijn voor het apparaat en dat 4 weken standaard is voor reparatie. 4 weken? Het vertrouwen in de Clarett is natuurlijk verdwenen, maar erger nog in Bax-Shop. Bax-Shop was altijd de leverancier voor mijn audio apparatuur en nog nooit problemen gehad met de aftersales. De gedachten dat er een defect apparaat is geleverd en dan ge-repareert moet worden zit me dus niet lekker. In mijn ogen krijg ik dadelijk een 2e hands toestel retour waar ik ook nog eens geen vertrouwen meer in heb. We praten wel over toestel van 532,-. Met deze actie van Bax-Shop zijn ze zeker een goede klant kwijt geraakt helaas.
Tot Zover
Gewenste Oplossing:
Wat ik graag had gezien van Bax-Shop dat ze me een nieuw getest apparaat retour hadden gestuurd. Dat was de perfecte oplossing geweest. En niet zonder pardoes de boel maar opsturen en afwachten. Met deze actie van Bax-Shop zijn ze zeker een goede klant kwijt geraakt helaas.
Tot Zover
