Klacht: Aftersales!

Swertz op 16 juli 2018 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

19-04-18 een Focusrite Clarett 4pre gekocht bij Bax-shop a 532,-. Na later alle opties te gebruiken van de Clarett 4pre blijkt dat een gedeelte van het apparaat niet te werken. Rma in werking gesteld en op 22-6-18 de melding gekregen dat de vervolgactie reparatie is. Zonder enig overleg met mij word het retour gestuurd naar de leverancier voor reparatie. Na diversen mails gestuurd te hebben over hoe de status is heb ik geen reactie terug mogen ontvangen tot op 12-07-18 (na een facebook bericht geplaatst te hebben bij Bax-shop). Nu blijkt dat er nog geen onderdelen zijn voor het apparaat en dat 4 weken standaard is voor reparatie. 4 weken? Het vertrouwen in de Clarett is natuurlijk verdwenen, maar erger nog in Bax-Shop. Bax-Shop was altijd de leverancier voor mijn audio apparatuur en nog nooit problemen gehad met de aftersales. De gedachten dat er een defect apparaat is geleverd en dan ge-repareert moet worden zit me dus niet lekker. In mijn ogen krijg ik dadelijk een 2e hands toestel retour waar ik ook nog eens geen vertrouwen meer in heb. We praten wel over toestel van 532,-. Met deze actie van Bax-Shop zijn ze zeker een goede klant kwijt geraakt helaas.
Tot Zover

Gewenste Oplossing:

Wat ik graag had gezien van Bax-Shop dat ze me een nieuw getest apparaat retour hadden gestuurd. Dat was de perfecte oplossing geweest. En niet zonder pardoes de boel maar opsturen en afwachten. Met deze actie van Bax-Shop zijn ze zeker een goede klant kwijt geraakt helaas.
Tot Zover

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 17 juli 2018 om 18:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Swertz,

bedankt voor je bericht. Jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent over onze garantieservice.
We bieden een zestig dagen zichttermijn aan en na die periode kun je een product alleen aanmelden ter reparatie. Op het retourformulier wordt ook gevraagd of je akkoord gaat met de retourvoorwaarden, waarmee je dus ook akkoord gaat dat het product naar de leverancier wordt verstuurd ter reparatie.
Over het algemeen duurt een reparatie drievier weken. Uiteraard doen wij onze uiterste best om een reparatie zo spoedig mogelijk af te handelen en gaan we er ook voor zorgen dat je jouw Clarett 4pre snel weer in huis hebt.
Het is even wachten totdat wij het product gerepareerd retour ontvangen van de leverancier. Indien je tussentijds een statusupdate wenst, dan kun je contact opnemen met onze retour-afdeling via [email protected]

Met vriendelijke groet,

Bax Music

Alle klachten die gemeld zijn door