Klacht: 2 subwoofers tegelijk geretourneerd maar 1 is terugbetaald

Epiphone097 op 18 juli 2021 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Ik heb eind mei 2 subwoofers besteld bij baxshop. Die waren aangekomen maar beide waren helaas te groot voor mijn kamer. Ik had ze beide tegelijk geretourneerd en waren ook met dezelfde bezorger mee terug gegaan richting bax shop. Na 1.5 weken heb ik eindelijk bericht gehad dat ze het ontvangen hebben maar dat was alleen van 1 van de 2 subwoofers. Ik mailen en kreeg als reactie, we hebben een achterstand aanstande week wordt die behandeld. Ik een week wachten, nog steeds niks. Ik heb daarna met ze gebeld en kreeg hetzelfde verhaald te horen dat ik weer moet wachten. Ik wachten en na een week nog steeds niks. Na een maand heb ik weer gemaild en aangegeven dat ik nog niks heb. IK kreeg een mail terug dat dit vreemd is en dat ze het gaan uitzoeken, ondertussen weer bijna een week verder zonder reactie en ik heb nog steeds mijn geld niet terug!!!

Ik wil gewoon mijn geld terug, het duurt al te lang. Ook zou ik het waarderen als bax shop reageert op mails en de klanten beter te woord staat en beter op de hoogte houdt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Epiphone097